Har haft en bra kväll.

Jag har lyckats få upp mina nya tavlor på väggen men fick flytta två andra. Men det blev bättre nu så det är ju bra. Jag har förhoppningsvis även lyckats sälja en av mina bokhyllor som jag vill byta ut. Så nu ska jag bara tömma den imorgon och sen får jag försöka hitta en ny mindre som passar med mina nya. Det är tur att jag fått en massa paket nu på sista tiden så jag har lite lådor att packa ner allt i så länge. 
Nu ska jag ta det lungt och kolla på film och sen sova. Har kurs imorgon efter jobbet men vet inte var eller hur länge det håller på så det gäller att vara utvilad. Hoppas bara jag får lite information imorgon så jag vet var jag ska gå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0