Blåmärken överallt.

Varför ska folk envisas med att hoppa på dem som står längst fram på konserter? Jag har blåmärken på hela armarna nu och det gör ont som fan. Men det var en bra konsert iallafall. Men man undrar lite hur folk tänker. De hade satt en rökmaskin precis vid publiken så vi fick all rök rätt i ansiktet. Man fick ju förfan nästan en astmaattack av att stå där. Jag sa till min mamma att säga till dem att flytta den och då svarade ägaren att vi behövde ju inte stå så långt fram. Men ska publiken stå fem meter från scenen och kolla på ett band? Hur roligt är det för bandet och publiken? Han stängde av den och flyttade på den iallafall så vi faktiskt kunde se bandet och slapp att hosta ihjäl oss. Men trots att det var lite missöden med rökmaskiner och det var alldeles för lite folk på konserten så var det riktigt roligt att se Bullet igen. Jag har tagit en massa bilder som jag ska gå igenom nu så det kommer upp lite inlägg med det sen. Efter konserten kom min fina karl och mötte upp mig så jag inte behövde gå hem själv. Sen bäddade vi ner oss i soffan och kollade på en film. Hade en helt perfekt kväll och somnade med Thomas armar om mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0