Dumma jävla jeans.

Får skicka tillbaka jeansen jag beställde för de satt inte bra alls. Så nu sket sig mina outfitplaner som jag hade till helgen. Nu sitter jag här och har ingen jävla aning om vad jag ska packa med mig ner till Helsingborg. Tror iallafall att konsertoutfiten är fixad men sen vet jag fan inte. Svårt när man inte vet vilket väder det blir eller nåt. Det ryktas om åska och en konsert utomhus i åska är aldrig roligt. Har iallafall tvättat upp det sista så allt är rent och jag bara kan välja och vraka bland allt snyggt. Så det ska nog bli lite packat sen iallafall. Jag fick även en ny bikiniöverdel idag och den är snygg och bekväm som fan. Så jag är lite nöjd över mitt paket iallafall
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0