Känner mig så jävla glad idag.

Det är måndag, jag är trött och har ont i kroppen efter allt badande och simmande med min karl. Men ändå är jag väldigt glad och lycklig. Jag stökar runt på jobbet och sjunger med till radion medan jag fixar salladen. Det känns lite ovant att vara lycklig och nöjd med livet men jag välkomnar det mer än gärna. Jag är ju inte ledsen i vanliga fall så ofta men idag känns allt fan perfekt. Det är sommar, jag jobbar och har rutiner samtidigt som jag slutar tidigt nog för att ta vara på dagen, jag är ledig varje helg för att gå på konserter eller hitta på annat kul, jag får umgås med min fina karl, jag kan springa runt i snygga Spell and the gypsy outfits varje dag och så jävla mycket mer som bara känns bra nu. Jag är bara väldigt glad och tacksam över mig själv och mitt liv nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0