Jävla skit internet.

Har försökt att blogga några av bilderna från konserten i fredags men mitt internet krånglar som fan. Det har varit dåligt i flera veckor nu och jag väntade hela förra veckan på att de skulle ringa mig om det. Men de har fortfarande inte hört av sig. Jag vill gärna inte betala för ett internet som jag inte ens kan blogga redigt med. Jag fick upp fem bilder på 30 minuter men sen försvann hela blogginlägget. Så jag får testa igen imorgon att visa er bilderna. Det är jävligt många bilder så det kommer bli många inlägg. Just nu kan jag inte få upp bilderna någonstans och det stör mig som fan. Har iallafall de fem sparade på bloggen så de kan ni få se nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0