Fika med min karl.

Hade första arbetsdagen efter semestern idag och det var lugnt, väldigt lugnt. Det kom ungefär hälften av vad som skulle komma. Men det var skönt med en mjukstart för jag är helt själv och måste hålla koll på allt ensam. Men det är skönt att vara på skolan för jag slutar ju redan vid två så har hela eftermiddagen att ha kul på sen. Så idag blev det en fika med min karl och lite vänner. Det var ju perfekt väder för att sitta under ett parasoll på uteserveringen och dricka istea. Nu har jag precis kommit hem så tänkte fixa lite redigt tea och kolla på säsong två av That 70's show. Blir en slö kväll och troligtvis tidigt i säng för jag är trött som fan efter att behöva stiga upp tidigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0