Fan är det bara tisdag?

Min kropp beter sig som att den har jobbat och slitit i en hel vecka utan vila. Så jag är riktigt trött och seg idag. Kunde inte sova riktigt i natt heller för det var varmt och klibbigt som fan. Jag som var så trött efter badet så hade verkligen behövt sova. Kan inte fatta att det tar sån energi och sliter på kroppen att bada och sola men det gör det fan. Jag har i alla fall fått en del färg på min kropp som vanligtvis är helt vit på sommaren med. Men idag blir det inget hängande på utebadet för jag måste hem och tvätta och städa. Inte så jävla roligt men det måste göras det med. Kommer i alla fall få sol när jag cyklar hem från stan, väldigt varm stekande sol.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0