Plugg söndag.

Jag har sån jävla ångest över uppsatsen nu. Jag vill bara bli klar men vet inte hur fan jag ska skriva de ändringar de vill jag ska göra. Kommer jag på det kommer det nog gå rätt så snabbt men nu står det verkligen still. Sen hjälper det inte med all krångel hemma. Jag vill flytta hem som fan nu men samtidigt vill jag bara stanna här inne hos mamma och låta henne ta hand om mig. Jag har det bra som fan här inne men samtidigt så känner jag att jag behöver komma hem och få tillbaka mina nya rutiner med cyklandet och jobbet. Känns som att allt står still och att jag inte kan ta tag i pluggandet förrän allt är som vanligt igen. Jag går bara på halvfart nu känns det som och det är jobbigt som fan. Jag ville att det nya året skulle bli bra och att jag skulle må bra igen efter det hemska förra året. Men nu är jag fan tillbaka där även om jag inte mår lika dåligt som tur är. Jaja imorgon kommer iallafall mamma hem igen och hela familjen ska åka och hälsa på min brors familj och gosa med bebisen. Så ska försöka plugga så mycket jag kan nu och sen blir det en ångestfri dag imorgon med ny lön på kontot, jobb i mitt fantastiska kök och att umgås med familjen. 
 
Ni får en bild från det fantastiska retro köket jag jobbar i. Jag hoppas fan att jag får stanna kvar och jobba där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0