Börjar nya jobbet imorgon.

Jag börjar i nya köket imorgon och är fan lite nervös. En helt ny arbetsplats och nya arbetskamrater och nya sysslor och rutiner. Jag ser fram emot det och så men usch vilken ångest. Jag kommer läras upp i några dagar men sen ska jag starta upp köket helt själv på morgonen innan mina jobbarkompisar börjar jobba. Men det kommer bli kul att få jobba på en skola igen och inte ett äldreboende. Sen är det skönt att det är en låg- och mellanstadie skola och inte äldre elever. Detta kommer bli riktigt kul och en bra erfarenhet för mig. Men usch för att vara nervös.
 
Ni får en hemsk instagram bild på mig från tidigare idag då jag var uttråkad som fan och inte hade en tanke på att vara nervös.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0