1 januari

Jag börjar fan att jobba imorgon! Nu är det slut på studentlivet och det däringa vuxenlivet börjar igen. Det som är bra med att börja jobba är att jag slipper nyårslöften, de kommer liksom automatiskt. Börja motionera? Ja jag har inget annat val än att cykla en mil om dagen för att ta mig till jobbet och hem igen. Börja stiga upp i vettig tid? Ja klockan kommer ställas på ringning vid 5-6 på morgonen. Börja äta bättre? Ska jag överleva cyklandet och jobbandet så måste jag äta redigt. Gå på mer konserter? Med ledigt varenda helg så har jag alla möjligheter att gå på alla roliga konserter som dyker upp. Det kommer nog ändå bli ett bra år i år.
 
Men gårdagen och nyårsafton spenderades med min ena bror, min pappa, Peter, Tyra och lillebror. Det blev en lugn kväll med danska munkar till middag och en jävla massa raketer vid tolv. Men det som kommer göra detta nyår så minnesvärt är nog fan min konversation med gitarristen Paul Crook på fb. Han är så jävla rolig och man bara måste älska att han tar sig tid att prata med mig som han träffat en gång. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0