Stressad som fan.

Jag försöker verkligen att inte stressa upp mig över allt men det är helt omöjligt. När det blir stressigt så ska ju självklart min ibs bli värre med så då oroar jag mig över det. Men nu har jag tagit ett piller för stressmagen så jag kan slippa tänka på den i alla fall. Jag försöker att bara fokusera på det jag ska göra på jobbet nu för jag kan inte fixa någon av det andra medan jag är här i alla fall. Ska ta och skriva en lista på allt som ska packas ner sen när jag har tid med så jag inte glömmer något. Bara jag får med mig allt som behövs till alla äventyr i helgen så löser sig allt. Men som sagt först jobb och göra klart allt här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0