Fy fan vilken kväll det blev igår.

Vi skulle till Växjö för att kolla på dEmotional och på vägen dit så ser vi hur bilen framför sladdar av vägen då det var riktigt halt. Så vi fick ju ut och hjälpa dem och se så de inte skadat sig. Man blev riktigt orolig för de åkte in i räcker två gånger innan de åkte ner i diket så det hade kunnat gå riktigt illa. Men de var helt oskadda och det första de sa när vi kom fram till bilen var -Ska ni med kolla på dEmotional? Vi blev ståendes på 25:an med dem i över en timme innan de fick skjuts med polisen till Växjö. Så det blev en väldigt äventyrlig resa till Växjö för att gå på konsert. Men vi hann dit i tid och fick se alla banden. Fy fan vad bra dEmotional var live! Det var fan grymt att se dem spela. Jag fotade bara lite med min Cube kamera för jag orkade inte dra med mig systemkameran. Så här får ni lite suddiga bilder från igår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0