Flyttar in till stan resten av veckan.

Jag hatar när det blåser. Alltså jag blir gråtfärdig om jag måste ge mig ut i det. Så fatta vilken panik jag fick av tanken att behöva cykla i mörkret och blåsten in till jobbet. Men som tur är har jag snälla grannar som kör mig om jag frågar snällt. Så min ena granne som nog inte ens skulle in till stan skjutsade mig. Jag tog faktiskt och packade en väska med det nödvändiga så jag bara kan gå hem till mamma efter jobbet. Jag har inte frågat henne än men förhoppningsvis så får jag sova där. Vi hade planerat att jag skulle hem till henne imorgon och sova där men nu blir det en dag tidigare. Sen hoppas jag att stormen inte fortsätter i nästa vecka.
 
Mina snygga väskor jag använder när jag ska någonstans. Alla från Victoria's secret. Jag köpte faktiskt en ny necessär igår som nog kommer användas flitigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0