Fleetwood.

Har äntligen betällt hem ett par Fleetwood shorts från Spell and the gypsy. De var på rean nu så passade på för jag har trånat efter dem sen förra våren nu. Så förhoppningsvis får jag hem dem om några veckor. Kommer bli perfekta till sommaren.
Annars så är jag hemma i min egna lägenhet nu. Sov hos min karl i natt och det var så skönt. Vi kollade på skräckfilm hela kvällen och kramades i soffan. Helt perfekt kväll. Men nu är jag som sagt hemma och håller på att tvätta upp allt smutsigt. Ska göra något att äta nu och fixa med bilderna jag tog med systemkameran på konserten i fredags. Så snart får ni nog ett inlägg till med snygga konsertbilder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0