Proverna såg bra ut.

Min doktor ringde till mig tidigare idag för att berätta alla provresultat och allt såg bra ut. Alla värden var bra så det fanns inget som förklarade varför min mage inte mår bra. Så han var rätt säker på att jag nog har IBS vilket jag med har misstänkt. Det suger ju rätt hårt men skönt att få det bekräftat av en läkare. Jag vill inte springa runt och sätta diagnos på mig själv så skönt att han trodde det med. Så jag får väl lära mig leva med det och helt enkelt ha noga koll på vad jag klarar av att äta och vad jag inte klarar av. Idag har iallafall min mage mått bra och jag har haft aptit som fan. Så nu ska jag fika lite innan jag ska fixa klart det sista bilderna från konserten i fredags. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0