Nu jävlar är jag redo för hösten.

Blev ju bortskämd och skjutsad av pappa efter jobbet idag. Så vi stack upp till Lagan och fixade nya regnkläder till mig. Jag har bra byxor sen innan men ingen jacka men nu har jag ett nytt set. Kollade inne i Ljungby men de var fula och svindyra så blev en tur till affären i Lagan med. Så nu är jag faktiskt nöjd med mina regnkläder och behöver inte skämmas ihjäl när jag har dem på. Nu ska jag bara få upp värmen igen. Har fått ha blöta strumpor på mig hela dagen på jobbet så det tar nog ett tag innan mina fötter tinar upp. Men imorgon blir det fan regnkläder och gummistövlar på. Solen kommer väl skina hela dagen bara för det men jag tänker inte riskera att bli helt blöt igen. Jag blir på sånt jävla dåligt humör över att vara blöt och kall så tänker inte riskera det. 
Jag ser iallafall fram emot morgondagen för efter jobbet blir det mat hemma hos mamma med pappa, min bror och min karl. Kommer bli så gott med mammas mat igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0