Mysig dag med min karl igår.

Hade en sån jävla bra dag med min karl igår. Vi började med att fika lite för jag hade lite craving på kanelbullar och kunde inte sluta tänka på det. Vi fick sällskap av en av Thomas vänner sen och gick och åt middag som han var snäll och bjöd på. Så jag hade en väldigt trevlig eftermiddag. Sen spenderade vi hela kvällen med att kolla gamla foton och videos på Thomas och hans tidigare band. Jag fick äntligen höra min karl sjunga och blev fan lite chockad. Kunde verkligen inte föreställa mig att han skulle låta så när han sjöng. Men det lät väldigt bra. Det är så roligt att upptäcka nya sidor av honom och lyssna på tidigare inspelningar. Idag blir det jobb och sen sticka till Växjö för att se min karl spela ikväll. Kommer bli en bra helg detta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0