Imorgon är det fredag.

Dagen gick snabbt och rätt smärtfritt och efter jobbet blev det en fika med Thomas. Så det blev en bra eftermiddag på fiket med vänner. Jag brukade hata att fika och ville mest äta upp så fort som möjligt och sen gå därifrån men nu kan jag fan sitta där i flera timmar. Men det beror nog på sällskapet med. Har allltid trevligt på fiket nu och trivs alltid när jag har min karl bredvid mig. Sen har jag ju lärt känna hans vänner nu och de är fan underbara allihopa. Så det känns skönt som fan och jag trivs verkligen med livet nu. Sen hade det ju varit skönt att slippa ha jävla ibs men jag får lära mig att leva med det. Jag håller på att kolla upp mediciner som kan hjälpa och vilken mat jag tål. Det går bra än så länge och jag har inte alls lika mycket besvär nu men hoppas på att det ska bli ännu bättre. Jag är fortfarande väldigt uppsväld om magen och känner mig inte bekväm med det alls. Så det blir att leta vidare för att hitta något som motverkar det. Ska testa nya piller nu som är för ibs-symtom och förhoppningsvis så är de bra och funkar. Men det återstår att se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0