Hur fan kan jag vara så trött?

Jag hade skitroligt igår med att dansa till irländsk musik med underbara människor. Det var riktigt roligt och jag har träningsvärk som fan i benen idag. Jag är även trött som fan men kanske inte så konstigt då jag inte somnade förrän vid halv tre i natt. Sen ringde pappa och väckte mig i morse för lite veternabilsutställning med Amazonen och loppis. Så jag fick inte sova så länge men ha vilat desto längre nu på eftermiddagen. Det var en bra loppis iallafall för jag hittade både ett par jeans, två par shorts och en väst för bara 80kr. Ska se om jag orkar fota det sen eller inte. Får kolla igenom kameran och se ifall det blev några vettiga bilder från igår med. Men det blir senare för nu ska jag äta lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0