Så skönt med en ledig måndag.

Jag har verkligen haft fullt upp hela helgen så behöver en ledig dag att fixa på nu. Kläder ska tvättas och lägenhet ska städas. Men jag har haft den bästa helgen på länge. Började den med att spendera hela fredagen i min fina karls säng med att kolla på tv-serier för att sen gå på fest hos en av hans kompisar. På lördagen skulle jag och hans mamma köra honom till replokalen i Älmhult så han kunde åka till Svedala för en spelning. Det slutade med att jag satt i en fåtölj i deras van påväg till Svedala jag med. Jag hade så jävla roligt i lördags med bandet och det var så kul att äntligen få se dem live. Att sen sova i deras replokal var kanske inte det roligaste då jag fick ont i höften som fan av madrassen. Men var gör det när man får spendera hela söndagen med familjen för att fira min bror. Det bjöds på tårta och grillat och en jävla massa kärlek. Nu sitter jag här och ska gå igenom bilderna från konserten men först får ni lite blandade bilder från min mobil.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0