Uppsatsskrivande.

Jag spendera dagen ute hos pappa och skriver på uppsatsen tills min bror kommer hit med sin familj. Hemma hos mig finns det bara en massa måsten som ska göras hela tiden så fort jag försöker skriva på uppsatsen så att vara ute hos pappa är perfekt. Det finns inte så mycket annat att göra här ute än att sitta i köket och skriva. Jag har fått ihop fyra sidor än så länga och tycker det är rätt bra då det bara gått tre timmar sen jag kom hit. Nu ska jag ta en liten paus och ut och åka Amazon. Pappa ska bort till en granne så jag tvingar honom att köra Amazonen. Varför ta en ny Volvo när man kan ta en gammal? Men sen blir det att fortsätta att skriva på mitt älskade arbete.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0