Intervjuer.

Imorgon ska jag till skolan igen på handledning och gå igenom mina intervjufrågor till uppsatsen. Förhoppningsvis så är de bra så jag kan skicka iväg dem på kvällen sen. Det är inte jättemånga som gått med på att bli intervjuade men jag tror det ska räcka med de jag fått in. Jag kan inte intervjua för många så jag tror det blir rätt lagom nu för att få in tillräckligt med information. Jag ska fortsätta dagen med att läsa i böcker och gå igenom min tidigare uppsats för lite tips. Det är så mycket som går runt i mitt huvud nu som jag ska ha med i uppsatsen men jag vet fan inte var jag ska börja. Jag har så mycket information eller vet var jag kan hitta det men att få ner det i text är inte det lättaste. Kanske att det blir att knåpa ihop ett litet visionboard.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0