Första dagen i skolan idag.

Jag är lite nervös och pirrig nu och vill bara komma iväg. Men jag måste försöka få i mig lite frukost innan jag cyklar till bussen. Det kommer nog bli en bra dag iallafall och äntligen får jag komma igång med skrivandet igen. Jag älskar att få fördjupa mig i och skriva om groupies. Förhoppningsvis så kommer jag kunna intervjua en jävla massa professionella groupies till uppsatsen. På tal om det så måste jag säga att det kändes lite mäktigt igår när jag skrev på min facebook att jag jobbar som fotograf och rockjournalist för The Plastics. Jag jobbar som fotograf åt en organisation med groupies. Det är fan det jag drömt om de senaste åren och nu står jag här. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0