Fan då!

Tänkte beställa tid för att fixa naglarna igen men hela salongen var igenbommad så det sket sig. Så nu fick jag sitta och ta bort gelishlacket helt själv vilket inte är det lättaste. Men det gick så nu är mina naglar fria igen. Får väl köra på vanligt nagellack nu då. Inte lika snyggt men det blir väl billigare för mig. Jag har iallafall varit inne i stan och bokat klipptid så på torsdag åker de slitna topparna. Inte så jävla roligt men det måste göras. Nu ska jag sätta mig och skriva lite på uppsatsen för jag ska ha handledning imorgon så vill skriva ner så mycket jag kan idag. Men först stoppa i en maskin tvätt vilket också är rätt tråkigt men måste göras. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0