Det blev en lång dag igår.

Efter veteranmarknaden följde jag med pappa hem för att umgås med min bror och Linnéa lite. Sen stack vi in till mamma för att fika och sen blev det spelkväll hemma hos Peter, Gabriella, Tyra och Nils. Så jag fick träffa hela familjen plus extrafamiljen vilket var kul. Fick gosa med en massa barn och ha det trevligt. Vi är verkligen som en stor familj allihopa. När Gabriella skulle ner i källaren och hämta kakor fick jag ta över och mata Nils med gröt. När Linnéa ville bli matad tog Tyra vid och matade henne som ett proffs. Det var en bra dag men nu är jag trött som fan för jag gick inte och la mig förrän vid tre i natt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0