Väntar och väntar.

Jag sitter hemma hos mamma nu och väntar på att hon ska dyka upp. Vi ska fixa med tåg och hotell till konserten i Göteborg. Det är mindre än tre veckor tills jag får se Airbourne och jag längtar som fan nu. Ett tag kändes det lite omöjligt att åka iväg med njurstenen och allt. Men nu har jag inte behövt smärtstillande på tre dagar så jag tror den är borta. Jag är inte helt säker men hoppas verkligen på det efter så många dagar utan smärta. Jag har fått tid för att röntgas igen om fyra veckor och då vet jag säkert. Men nu börjar planeringen inför konserten iallafall. Jag måste äta upp mig och träna lite så min kropp inte är så jävla tanig. Jag vill ha en av mina sammetsklänningar på mig men nu passar de nog inte alls. Jag har minskat i omkrets över ben och rumpa så det blir att träna det som fan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0