Kan jag bara inte få vara frisk?

Det har gått en vecka utan smärtstillande nu så njurstenen är nog borta för alltid. Men självklart ska jag hålla på att bli förkyld istället. Jag är så jävla trött på att vara sjuk och inte ha någon ork till något. Jag får fan inte bli sjuk nu, Jag måste skriva en massa på uppsatsen och ska jobba i helgen. Det är min enda jobbarhelg denna månaden så jag har fan inte råd att vara sjuk. Så jag knapprar alvedon och ipren och sitter här med elementet på max för att ha det så varmt som möjligt. Jag ska fan inte bli sjuk nu. Fast om jag har all skit nu så slipper jag det iallafall när jag ska till Göteborg och se Airbourne. Det finns inte en chans att jag missar Airbourne igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0