Har spenderat dagen på sjukhuset.

Jag vaknade av att jag hade ont i magen idag och det blev bara värre och värre så jag fick en akuttid på vårdcentralen för att kolla upp det. Jag har fan aldrig haft så ont i hela mitt liv. Jag kunde inte sitta eller ligga ner för det gjorde för ont. Så fort jag reste på mig blev jag illamående som fan och kräktes en massa. Så de har tagit en massa prover på mig och sen gav de mig en spruta för att ta bort smärtan. Det var fan den bästa spruta jag har varit med om. Så efter den skickades jag vidare till sjukhuset för att röntga min mage. Så jag har ett hål i ena armen efter sänkan och ett hål i andra armen efter kontrastvätskan jag fick innan röntgen och ett hål på rumpan efter sprutan med smärtstillande. De hittade en liten liten njursten på 3mm som troligtvis orsakade all smärta. Så jag kom precis hem igen och ska äntligen få dricka mitt morgontea och äta lite. Förhoppningsvis så besvärar inte njurstenen mig mer men det finns en risk att den hamnar fel igen och jag hoppas fan inte det. Jag är helt slutkörd nu för jag hatar att ha ont för jag tror alltid det värsta så jag har gråtit som ett barn idag. Så det blir att vila och kanske kolla på någon film resten av dagen. Ska bara äta först innan jag svälter ihjäl. 
 
Jag har även sprungit runt med pyjamasbyxor, osminkad och rufsig i håret hela dagen. Det är fan duktigt att jag ens lyckades borsta tänderna med tanke på hur ont jag hade så att fixa något mer hade fan inte gått. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0