Fy vad det var skönt med sovmorgon.

Jag sov inte bra alls på hotellet igår så att få sova i min egna säng var himmelskt inatt, Så jag har precis stigit upp och dricker lite tea nu. Idag ska jag fixa lite med foton från konserten så jag kan få upp några snygga på väggen och rama in min signerade poster. Finns dock en risk att jag måste skaffa en ny ram och det är inte det lättaste så får se hur jag gör. Den ska upp på väggen på nåt sätt iallafall. Men annars blir det nog en rätt lugn dag med lite småfix som att tvätta och packa upp väskan. Jag orkar fan inte fixa något mer för jag har ett allvarligt fall av efterkonsert-depression nu. Vad ska jag nu se fram emot?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0