Blev en tur till akuten innan.

Smärtan kom tillbaka igen vid tio tiden så jag fick åka in till akuten för att få en till spruta i rumpan. Jag tror inte de satte den så bra dock för jag har fortfarande ont i magen och nu har jag ont i rumpan som fan med. Men jag fick med mig smärtstillande hem som jag ska ta vid behov. Sen ska jag tillbaka för ett återbesök om några veckor för att röntga och se om stenen försvunnit. Jag som bara ville ha en lugn dag hemma utan ont som fan, men det fick jag inte. Jag fick iallafall inte lika ont som igår men det beror nog mest på att det gick snabbare att ge mig sprutan och för att de inte behövde känna en massa på min mage. Jag är fan livrädd för att få ont igen så jag hoppas att pillerna jag fick nu hjälper. Jag hoppas jag kissar ut den förbannade stenen så fort som möjligt för detta är inte kul alls. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0