Var är min motivation och ork?

Spenderade gårdagen med familjen och det var riktigt mysigt. Men när jag kom hem var jag bara trött och seg som fan och är det idag med. Jag orkade inte stiga upp förrän efter elva vilket är lite sent. Så det blir nog en lugn dag idag men med lite plugg. Ska läsa två texter till onsdag så bäddar nog mer mig i soffan och fixar med det. Sen så ska jag planera lite julklappar som ska beställas men har inte så stor koll på vad människorna vill ha. Jag vet fan inte ens vad jag vill ha i julklapp. Det finns så mycket fina kläder som jag gärna hade tagit men tror inte min familj blir så glad över en önskelista med kläder som kostar minst 1000kr styck. Så jag får fundera vidare på vad jag vill ha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0