Nu har jag glömt att blogga igen.

Det gick bra på sjukhuset idag. Jag fick betala 300kr för att ligga i en röntgenmaskin i 3 minuter. Känns ju värt som fan. Jag skulle vara där vid 8.15 och var klar med allt 8.10 så de är ju effektiva iallafall. Så det blev en snabbrunda in till stan och sen hem och sova igen. Sen har jag spenderat hela dagen med att skriva på uppsatsen. Har gått igenom de flesta artiklarna till min empiri och översatt dem så jag är nog klar med det. Ska fortsätta med intervjuerna nu men behöver en liten paus. Man märker när man blir trött i huvudet rätt snabbt. Ena sekunden kan man sitta och översätta en text från engelska till svenska hur lätt som helst och nästa så sitter man vid google translate och undrar vad relationship heter på svenska. Så en paus behövs och kanske lite choklad och chips. Åhh hoppas jag har chips hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0