Kan inte den här månaden ta slut snart?

Sitter och räknar på min ekonomi lite och längtar efter lönen. Måste börja fundera ut julklappar att köpa till min familj snart. Jag har lite som jag redan vet men har väldigt många kvar. Men först vill jag ha min julklapp från Victoria's secret som borde komma om en vecka eller två. Fick ett mail om att betala in tullen igår så det borde vara på väg till Sverige nu. Jag kommer få två stycken secret rewardcards med denna beställningen och är nyfiken på hur mycket jag kommer kunna shoppa gratis för. Det är kanske lite dumt att shoppa för att få shoppa gratis men jag har bara köpt saker som jag behövde. Sen kan jag kanske unna mig lite jag inte behöver för summan på mina secret reward.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0