Jag har helt glömt att blogga idag.

Jag har haft fullt upp sen jag steg upp idag. Jag har äntligen fått tillbaka motivationen till att plugga så jag skriver och fixar med uppsatsen som en galning. Jag håller även på att tvätta lite så alla mina nya fina tröjor blir rena. Men jag är lite otålig för ikväll ska jag på halloweenfest och jag vill bara att tiden ska gå lite snabbare. Jag älskar att klä ut mig så ser fram emot kvällen som fan. Jag kommer ta med kameran ikväll så förhoppningsvis kommer det lite snygga bilder imorgon. Det kanske även kommer en liten uppdatering ikväll när jag är utklädd och sminkad. Men nu ska jag fika lite och sen fortsätta skriva på uppsatsen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0