Idag blir det kalas.

Jag har fullt upp hela dagen idag. Steg upp tidigt som fan för att slänga i en maskin tvätta och skriva klart en intervju till uppsatsen. Sen hämtade pappa upp mig för en snabbrunda in till stan för att köpa olja till mopeden och tanka den. Så pappa har precis släppt av mig hemma igen så jag kan skicka iväg uppsatsen till min handledare inför mötet imorgon. Snart så kommer pappa hit igen för att hämta upp mig och hämta mamma för lite shopping innan vi ska hem till Tyra och fira henne med en fika. Direkt efter det kommer vi åka till Jim, Giedre och Linnea för lite kalas för Linnea som fyller 3 år. Kommer bli en trevlig kväll men stressigt som fan att hinna med allt som ska fixas. Men det blir nog bra tillsist iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0