Haft fullt upp idag.

Jag har haft lektion idag och det gick väl sådär. Det var jag ensam med två lärare och jag var tankspridd som fan så det kom nog inget vettigt från mig. Men de klagade iallafall inte så skit i det nu då det är över. Så jag kom hem väldigt sent idag och är riktigt trött nu. Jag tror jag börjar bli lite förkyld med så det bidrar nog till min hängighet. Men försöker iallafall vara lite duktig och tvättar en maskin tvätt och beställa julklappar. Kan ha råkat beställa en julklapp till mig själv med. Men hittade en sak jag önskat mig riktigt billigt på en sida så lika bra att beställa den själv när jag ändå beställde till andra. Sen får bara pappa betala för den sen så slipper han leta julklapp till mig. Men nu ska jag bädda ner mig i soffan och dricka glögg och äta pepparkakor med smör på. Mmm så gott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0