Doktorn ringde.

Jag var ju på röntgen i förra veckan och nu ringde doktorn till mig. Det verkar vara så att jag hade två njurstenar när jag hade ont som fan. Det förklarar varför den ena doktorn sa att den var på 3mm och den andra sa att den var på 1,2mm. Den lilla var på väg ut när jag hade ont och nu är den borta. Men den på 3mm sitter fortfarande kvar i njuren. Jag får väldigt ont i sidan när jag jobbat och rört på mig mycket så är nog den som gör det. Så han visste inte riktigt vad de skulle göra nu men han skulle prata med någon annan doktor och återkomma till mig. De kanske får ta bort den nu eller så blir det återbesök igenom om några månader för att se om den kommit ut naturligt. Fan jag som trodde jag hade blivit av med skiten nu och kunde andas ut. Nu blir jag orolig igen för att det ska börja göra ont och att jag måste ta mig till sjukhuset.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0