Idag fick jag avin till mitt paket.

Så imorgon får jag äntligen mitt paket från Victoria's secret. Åhh kan det inte bli imorgon typ nu? Men jag får väl vänta ett tag till. Annars så gick opponeringen bra idag och vi fick bra råd och kommentarer att jobba vidare med. Så på måndag ska vi träffas med gruppen igen och imorgon och i helgen ska vi själva fixa och leta information till arbetet. Jag behöver få vila så att vara hemma från skolan till måndag blir perfekt. Jag måste vara stressad över något för jag drömmer en massa konstiga drömmar hela tiden. Så fort jag gjort något skolrelaterat så återkommer det i mina drömmar och är väldigt komplicerat och invecklat så jag vaknar orolig varje dag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0