Idag blir det plugg hela dagen.

Kanske att jag även slänger i en maskin tvätt och städar lite här hemma men mest blir det plugg. Vi ska börja med ett grupparbete i marknadsföring som nog kommer bli riktigt kul så dags att leta information. Sen är det några kapitel i boken som ska vara lästa till på måndag så tänkte göra det idag med. Om jag pluggar på bra idag så behöver jag inte tänka på det i helgen sen. Imorgon är det auktion så då kommer jag verkligen inte ha tid. Det fanns en del snygga möbler som jag gärna hade haft här hemma och det ska auktioneras ut 3 mopeder. Jag älskar auktioner där det finns mopeder även om jag aldrig har råd med dem. 
På tal om mopeder så blir jag bara kärare och kärare i min älskade Honda Shadow skoter. Den har stått hela vintern och vi skulle tagit ut den till pappas isolerade verkstad och tagit ut batteriet och laddat nu under vintern. Men det har inte blivit av så den har stått i mitt dragiga garage där det droppar in vatten med batteriet i. Pappa skrämde upp mig med att säga att batteriet till hans motorcykel hade fryst sönder så det fanns en risk att mitt gjort det med nu när det varit så kallt. Jag blev ju inte så jävla glad över att höra det då batteriet nästan är nytt och jag vill inte köpa ett igen. Men igår så gick vi ner och kollade till mopeden och försökte kicka igång den och den startade utan några problem alls. Visst vi fick kicka några gånger för att få liv i batteriet men det var verkligen inte svårstartad. Jag älskar min verkligen min moped och i år fyller den hela 15 år. Min moped fyller moppe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0