Dagens fynd.

Jag är hemkommen från auktionen och fick med mig en massa fint. Det jag ville ha var två fåtöljer eller karmstolar med leopardmönstrade dynor vilket jag lyckades ropa in för 120kr. Billigt som fan för jag var villig att iallafall betala 500kr för dem. Sen blev det även ett gammalt fint överkast för runt 300kr. Sen hade även polisen lite saker som skulle auktioneras ut och det var rätt kul att vara med om. Jag lyckades ropa in en fullt fungerande silvrig Ipod nano för 180kr och är riktigt nöjd över den med. Det var bara för mig att låna en laddare av min bror som har två och börja ladda och lyssna. 
 
Jag fick dock kasta ut mitt skrivbord för att få in karmstolarna så jag ska köpa ett fint bord att ha framför sen. Lite saker ska fixas och trixas med så möbleringen är bara tillfällig för att få in dem. Men erkänn det blev mysigt med dem i hörnan?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0