Blir fan galen på skiten.

Skulle lägga in bilderna jag tog igår på datorn så jag kunde lägga upp några här. Men då skulle självklart datorn dö innan bilderna hunnit kopieras helt. Så datorn är helt mysko och dör och stänger av sig själv utan anledning och mer än hälften av bilderna från igår går inte att öppna. Åhh blev fan ledsen nu, av de bilderna som går attt öppna är det kanske två som är bra då små barn har en tendens att röra på sig mycket. Jaja jobbet gick bra idag iallafall och jag brände mig bara lite på armen. Direkt efter jobbet blev det att vila en stund för att sen gå och sola lite. Men nu ska jag bädda ner mig i soffan för resten av kvällen. Jag har förtjänat en kväll i soffan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0