Äntligen fick jag mitt paket.

Jag och pappa var och hämtade en massa paket till mig idag. Mitt paket från Victoria's secret bland annat men usch vad söndrigt det var. Ena sidan var helt sönder så man kunde lätt stoppa in handen och ta ut saker. Men allt var med plus en bikiniöverdel som jag inte beställt. Men jag förtjänar fan den efter att ha fått vänta på paketet så länge. Så nu är jag glad och nöjd. Sen hoppas jag bara att bubbleroom fixar till sitt fel så jag får ryggsäcken med. Tröjan fick jag idag och den är riktigt mysig och varm. Men har de inte svarat på mitt mail till imorgon så ringer jag och skäller på dem. Nu ska jag packa upp alla mina nya fina grejer och städa undan alla påsar som de kommer i. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0