Sitter och planerar lite.

Hade tänkt att sticka till min brors hus i helgen och vila upp mig lite. Nu när han bor med sin familj så kan vi använda hans hus som en fin liten sommarstuga. Kommer bli perfekt med en helg utan internet och bara lugn och ro. Sen ligger den ju precis bredvid pappas hus så jag kan köra en massa moped om det blir fint väder. Blir det fult väder så kan jag bara sitta inne och läsa böcker hela helgen. Men först så blir det att jobba onsdag till fredag. Men det ska nog gå bra om bara min rygg ville bli bättre. Var på jobbet och provade Nicos skor idag så nu har jag ett par nya boots. De är så fina så jag ska fota dem sen så ni får se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0