Nu är jag hemma igen.

Det var skönt att komma bort och leva större delen av dagen utan telefon och internet. Men att leva utan redigt vatten var lite jobbigt. Det var en massa skit i vattnet så när jag borstat klart tänderna i fredags var min tandborste full med sand. Men som tur är kunde jag borsta tänderna hos pappa och laga min mat där. Nu är jag hemma och det är skönt som fan. Ska laga lite mat nu och sen ta en härlig dusch. Jag låg och solade innan så har bränt mig lite och blev svettig som fan. Så att få tvätta mig redigt kommer bli skönt och behövs fan nu. Det var tur jag inte tvättade håret i huset för jag hade nog aldrig fått ur all sand då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0