Min nya leksak.

Jag beställde hem ett nytt objektiv till min älskade systemkamera idag. Jag pratade lite med en kvinna på Tyrolen som hade en liknande kamera som min men med ett större objektiv. Så jag fick se lite hur nära man kommer scenen med det hon hade. Jag har velat ha ett länge och kollade redan förra året efter ett. Men det är så jävla dyrt att jag inte hade råd med det. Men nu har jag tagit slut på alla skattepengar och köpt en fin. Så jag ska testa den på Mustasch konserten på onsdag och det kommer nog bli grymt. Mustasch är fan bäst att fota live för de har ofta väldigt snyggt ljus på scenen. Så det kommer bli kul att kunna fota lite närbilder på dem. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0