Ledig och tråkig söndag.

Jag har lite tråkigt idag och vet inte vad fan jag ska hitta på. Kanske jag kan rensa lite i min garderob så jag slipper lite kläder som jag ändå aldrig använder där. Det börjar bli lite fullt i min lilla walk in closet och det är inte bra. Jag skulle behöva städa och rensa i hela lägenheten men vill inte slänga mina saker så det blir lite tufft. Jag skulle behöva byta ut mina bokhyllor mot några mer snygga och med bättre hyllor. De jag har i vardagsrummet köpte jag när jag flyttade in och de känns inte som mig längre. Jag har bytt ut de i hallen så det är bara vardagsrummet kvar nu. Får se om det blir en tripp till IKEA sen när lönen har kommit. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0