Lagar mat.

Som vanligt är det inget som duger till mig till mat på jobbet imorgon så jag måste fixa en matlåda. Det är lite jobbigt att vara kräsen som fan men det blir billigare för mig iallafall. Men har ingen ork eller lust att varken laga eller äta mat just nu så det blev bara potatisbullar. Kommer nog bli en okej lunch imorgon om jag tar lite sallad från jobbet till. Jag är verkligen helt slut i kroppen nu och seg som fan. Så jag tror jag ska gå och lägga mig snart. Men jag säger fan alltid det och sen hamnar jag inte i säng förrän vid tolv iallafall. Men en dag ska jag nog fan lyckas att lägga mig i tid. Tur man inte behöver mer än 5-6 timmar sömn per natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0