Bara imorgon kvar.

Jobbet har gått bra idag, inga fula smeknamn som igår. Nej jag tänker inte berätta vad jag blev kallad hela dagen men tillsist blev jag en och en förbannad Jamie gör att man slutar med sitt omogna beteende rätt fort. Jag tror vi måste börja sprida lite kärlek på jobbet istället så ska nog börja kalla alla för älskling. Mmm det blir nog en hit direkt. Men nu ska jag bara jobba imorgon med och sen på kvällen blir det att flytta ut i sommarstugan. Kan vara skönt att leva utan internet i några dagar och får jag för mycket abstinens är det bara att hälsa på pappa lite. Annars så ska jag bara läsa och lösa en massa korsord hela helgen. Med undantag för en loppisrunda med pappa på lördag. Man får fan passa på att gå på alla loppisar när man väl är ledig en helg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0