Praktik

Jag fick världens längsta mail av vår nya programansvarig på skolan om praktiken. Jag har ju lite idéer om att starta en svensk Plastic förening så jag kan bli en professionell groupie. Ja varför ha ett vanligt jobb när man kan vara en groupie? Iallafall så hade hon lite bra idéer och i morse hade jag fått ett mail av Lexa Vonn som är president över the Plastics. Hon vill att jag ska starta en svensk Plastics för det är bra om det finns en här då hon har kontakt med många svenska band. Så det känns lite som att detta är vad jag ska göra. Jag fick verkligen en spark i röven av vår programansvarig då jag lagt praktiken lite på is nu under julen. Jag har haft problem med praktiken och haft ångest över den och inte mått bra alls. Så förhoppningsvis kommer detta att funka och jag kommer få den bästa jävla praktiken man kan få. Hela denna utbildningen har känts så rätt för mig och jag har fan njutit av att få lära mig det mesta. Så att avsluta med en praktik som bara går att drömma om är fan något jag vill. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0