Jävla helvete då!

Jag blir fan förbannad ibland. Ugnen på jobbet har varit lite sönder i flera månader nu och det har egentligen inte gjorts något för att laga den så nu gick den sönder helt. Jag satte igång omeletten och 20 minuter senare var ugnen helt död. Jag lagar den mesta av maten i ugnen så nu vet jag inte hur jag ska göra. Jag kan inte ringa jouren heller för de i andra köket trodde inte att de kunde något om att laga den så det var inte ens lönt. Så jag får klara mig utan ugn hela helgen. Det andra köket får laga hälften av det jag brukar laga så vi löser det nog. Men en del saker får de nog klara sig utan, som kokta ägg till frukost i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0